Uslovi korišćenja

Poštovani klijenti,

Sajt kancelarijski materijal namenjen je pravnim licima za kupovinu robe iz naše ponude.
Uslovima korišćenja definisana su pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.


Izjava o zaštiti privatnosti

U ime Internet prodavnice Kancelarijskimaterijal.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice Kancelarijskimaterijal.rs (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Intelektualna svojina
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Prestashop i Kancelarijskimaterijal.rs - Danik trade doo ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez predhodne saglasnosti Prestashop, Danik trade doo ili Kancelarijskimaterijal.rs. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na Kancelarijskimaterijal.rs smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.

Vaš nalog
Ukoliko koristite Kancelarijskimaterijal.rs, odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste dobili prilikom registracije na sajtu. Korišćenjem Kancelarijskimaterijal.rs sajta odgovorni ste za sve aktivnosti koje se dešavaju na vašem nalogu i sa vašom lozinkom. Maloletnici mogu koristiti Kancelarijskimaterijal.rs uz nadzor roditelja ili staratelja. Kancelarijskimaterijal.rs zadržava pravo da odbije pružanja usluga, ukine nalog ili otkaže narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi korišćenja. Vaše podatke koje ste naveli prilikom registracije Kancelarijskimaterijal.rs će koristiti radi kupoprodaje proizvoda i uspostavljanja poslovnog kontakta i neće ih koristiti u druge svrhe ili ih dostaviti trećim licima.

Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci
Posetioci mogu komentarisati proizvode i slati email poruke na Kancelarijskimaterijal.rs . Kancelarijskimaterijal.rs ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez predhodnog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena na Kancelarijskimaterijal.rs . Protiv takvih aktivnosti Danik Trade doo može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.

Opisi proizvoda
Kancelarijskimaterijal.rs nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, Kancelarijskimaterijal.rs ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac.

Cene proizvoda
Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om. Kancelarijskimaterijal.rs se obavezuje da će prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja narudžbenice..

Radno vreme
Online prodavnica Kancelarijskimaterijal.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

Promena (ažuriranje) podataka na sajtu
Kancelarijskimaterijal.rs zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci Kancelarijskimaterijal.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.

Ostalo
Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treća lica bez izričitog pismenog odobrenja Kancelarijskimaterijal.rs.

Uslovi kupovine na internet prodavnici Kancelarijskimaterijal.rs
Kancelarijskimaterijal.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.
Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu:

I NARUČIVANJE
Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice Kancelarijskimaterijal.rs potrebno je da ispratite sledeće korake:
1. Registracija
2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
3. Pregled Korpe
4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
5. Način dostave
6. Izbor načina plaćanja
7. Pregled i potvrda narudžbenice

1. Registracija
Registracija se obavlja samo jednom a svaki sledeći put kada posetite Kancelarijskimaterijal.rs sistem će vas automatski prepoznati. Registracija se obavlja izborom opcije “Registracija”. Potrebno je da navedete svoju email adresu nakon čega će vam na nju biti poslata automatska poruka koja sadrži lozinku. Dalje, na prikazanoj stranici unesite lozinku i potvrdite unos klikom na odgovarajuće dugme. Otvoriće vam se početna stranica sajta, a kao potvrda uspešne registracije biće navedeno vaše ime pri vrhu svake stranice sajta.
Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije “Odjava”. Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije “Prijava” i navođenjem svoje email adrese i dodeljene lozinke.
napomena: Kao što je to uobičajeno na svim Internet sajtovima za registraciju je neophodno da vaš Internet browser podržava rad sa “cookies”. “Cookies” su standardno uključeni na većini programa za pretraživanje interneta.

2. Pronalaženje proizvoda koje želite da kupite
Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput kataloga. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite izaberite dugme “Stavi u korpu”. Time ste proizvod ubacili u svoju korpu (isto kao u klasičnoj prodavnici). Dalje, slobodno možete nastaviti sa pregledavanjem proizvoda a u korpu možete dodati još proizvoda.

3. Korpa
Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju “Korpa”. Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje sto da sada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog proizvoda želite naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete izbaciti iz korpe.
Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.

Minimalni iznos proizvoda u korpi je 500,00 din sa PDV ( u pitanju je iznos proizvoda, bez troška dostave )

4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je potrebno paket isporučiti. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti navedeni na računu koji će vam biti poslat zajedno sa pošiljkom. Ukoliko kupujete kao fizičko lice, kao podatke o naručiocu navedite podatke iz lične karte. Ukoliko naručujete kao pravno lice (firma) navedite važeće podatke o firmi.
Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku. Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije kako bi vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.

5. Način dostave
Dalje će vam biti prikazan način na koji će vam pošiljka biti dostavljena (kurirska služba, besplatna dostava i sl.)

6. Izbor načina plaćanja
U ovom koraku je potrebno da izaberete kako želite da platite naručene proizvode. Kancelarijskimaterijal.rs podržava sledeće načine plaćanja:
– uplatnicom na šalteru banke ili pošte
– e-bankingom
– nalogom za prenos (za pravna lica)
– plaćanje pouzećem

7. Pregled i potvrda narudžbenice
Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kako će pošiljka biti upakovana, kada će biti dostavljena, koliko iznose troškovi dostave, kolika je ukupna cena, itd.
Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju “Potvrdi” čime je ona kreirana. Automatski sa potvrdom narudžbenice na registacioni email vam se šalje pregled narudžbenice i uputstvo za plaćanje.

II Praćenje statusa narudžbenice na stranici “VAŠ NALOG “
Stranica “Vaš nalog” vam je dostupna nakon uspešne registracije. Ona je vidljiva samo vama i na njoj možete ažurirati svoje registracione podatke i pratiti statuse svojih narudžbenica. Nakon kreiranja, narudžbenice će se pojaviti na stranci “Vaš nalog”. Ovde možete ponovo pogledati sve detalje narudžbenice i preuzeti predračun. Takođe, na istoj stranic možete pratiti u kojem statusu je vaša narudžbenica, npr.: nakon kreiranja narudžbenice status će biti “u pripremi”, čim se registruje vaša uplata na našem računu status će biti promenjen u “u pripremi (plaćeno)” što znači da je uplata evidentirana i da se pošiljka priprema. U trenutku predaje vaše pošiljke kurirskoj službi koja vrši dostavu, status pošiljke će biti promenjen u “otpremljeno”. To znači da će vam sutradan kurir doneti pošiljku. Na kraju kada pošiljku primite, status će postati “isporučeno”. Takođe, sve promene statusa narudžbenice je praćeno i email obaveštenjima koja ćemo vam slati na email adresu koju ste ostavili prilikom registrovanja.

III PLAĆANJE
Kancelarijskimaterijal.rs podržava sledeće načine plaćanja:
– uplatnicom na šalteru banke ili pošte
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice na šalteru banke ili pošte izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice na naš račun. Svi detalji kako da popunite uplatnicu biće vam automatski poslati na email nakon što potvrdite narudžbenicu.
– e-bankingom
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon što potvrdite svoju narudžbenicu, putem svog e-banking naloga izvršite plaćanje iznosa sa narudžbenice. Svi detalji u vezi plaćanja biće vam automatski poslati na email po vašoj potvrdi narudžbenice.
– plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom. Samo, manji broj proizvoda je moguće platiti pouzećem. Ukoliko naručite nekoliko proizvoda od kojih samo jedan ima mogućnost plaćanja pouzećem, pošiljka neće moći da se plati pouzećem. Samo pošiljke u kojima se svi proizvodi mogu platiti pouzećem se mogu platiti na ovaj način.

napomena:
Ukoliko ne izvršite plaćanje po narudžbenici u roku od 7 dana od dana njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od 7 dana plaćanje po toj narudzbenici nije moguće, ali možete napraviti novu narudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj.

IV DOSTAVA
Dostava naručenih proizvoda iz narudžbenice se obavlja po evidentiranju vaše uplate. Dostavu pošiljki vrši kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije bez Kosova. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i zavise od mase paketa a ne od mesta dostave. Cena dostave je iskazana na poslednjoj stranici procesa naručivanja. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima, tako da je prilikom preuzimanja pošiljke potrebno samo potpisati adresnicu. Samo u slučaju plaćanje pouzećem, plaćanje narudžbenice vršite kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.
Okvirno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena navedeno je u pregledu narudžbenice. Kako u praksi uručenje može biti i brže, a da ne bi svaki dan isčekivali kurira i pošiljku, prilikom predaje vaše pošiljke kurirskoj službi poslaćemo vam email obaveštenja da smo pošiljku poslali. To znači da će kurir sa pošiljkom biti sutradan na vašoj adresi.

V REKLAMACIJE
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.
Proizvodi koji dolaze u direktan kontakt sa intimnim delovima tela ne podležu reklamaciji.

(Ne)saobraznost

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) Danik Trade doo ili www.kancelarijskimaterijal.rs (u daljem tekstu zajednički označeni kao Trgovac) odgovara za nesaobraznost robe u periodu od 2 (dve) godine od datuma kupovine.

Trgovac će odgovarati za nesaobraznosti isporučene robe ugovoru ako:

Trgovac će odgovarati za nesaobraznosti isporučene robe ugovoru ako:

1. je postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost znao;

2. se pojavila posle prelaska rizika na potrošača, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača;

3. je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je Trgovac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio Trgovca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Trgovca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe Trgovac otkloni opravkom ili zamenom.

Ako otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

1. nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku;

2. ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako Trgovac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;

3. opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;

4. otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za Trgovca.

Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Trgovac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.

Smatraće se da je roba saobrazna ugovoru ukoliko:

odgovara opisu koji je dao Trgovac;

ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata Trgovcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;

ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;

po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Trgovca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno na ambalaži robe.

Reklamacije

Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Sve reklamacije, bez obzira da li se radi o robi koju prodaje Danik Trade doo ili www.kancelarijskimaterijal.rs, se mogu izjaviti pozivanjem broja: +381 11 3432971, putem e-mail adrese office@daniktrade.rs ili preko kontakt forme na strani „Korisnička podrška” uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.). Ukoliko se reklamacija izjavljuje usled nedostataka u vezi sa robom čiji je trgovac Danik Trade doo ili www.kancelarijskimaterijal.rs će, bez odlaganja reklamaciju proslediti svom dobavljaču na dalje postupanje. U tom slučaju Danik Trade doo neće biti odgovoran za dalje postupanje dobavljača po izjavljenoj reklamaciji.

Danik Trade doo, odnosno dobavljači, vode evidenciju primljenih reklamacija i čuvaju ih najmanje dve godine od datuma podnošenja.

Danik Trade doo će potrošaču potvrditi prijem reklamacije i saopštiti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Danik Trade doo/Partner će bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije odgovoriti potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Smatraće se da je reklamacija primljena I zakonski rokovi će teći od trenutka kada roba, u vezi koje se reklamacija izjavljuje, stigne na adresu koju je Danik Trade doo/Partner naveo u e-mailu potvrde prijema reklamacije, budući da je tek tada Danik Trade doo/Partner u mogućnosti da utvrdi osnovanost reklamacije. Odgovor Danik Trade doo/Partnera na reklamaciju potrošača će sadržati odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za nameštaj i tehničku robu, od dana podnošenja reklamacije.

Ukoliko Danik Trade doo ili dobavljač iz objektivnih razloga nisu u mogućnosti da udovolje zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužni su da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obaveste potrošača i navedu rok u kome će je rešiti, kao i da dobiju njegovu saglasnost, što su u obavezi da evidentiraju u evidenciji primljenih reklamacija.

U slučaju da prodavac iz objektivnih razloga odbije reklamaciju dužan je da:

- potrošaču pruži ogovarajuće obaveštenje o odbijanju reklamacije ( obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije )

- sveobuhvatno obavesti potrošača o mogićnosti rešavanja spora vansudskim putem kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova



Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost), potrošač snosi troškove slanja robe i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.

Pravo na reklamaciju potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja robom i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.

Takođe ukoliko se za kupljeni proizvod reklamacija izjavljuje posle dve (2) godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije. 



Danik Trade doo je u ugovornom odnosu sa poštanskim operaterima D EXPRESS DOO BEOGRAD i AKS DOO, preko kojih potrošač može da pošalje robu o trošku Danik Trade doo u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti.

Ukoliko se reklamacija rešava povratom uplaćenog novčanog iznosa, isti će zavisiti od načina plaćanja:


Ukoliko je narudžbina plaćena na bilo koi od sledećih načina: pouzeće, e-banking, uplatnica, novčana sredstva će biti uplaćena isključivo na tekući račun kupca pa je neophodno da potrošač Danik Trade doo-u dostavi broj tekućeg računa.

Garancija

Garancija je izjava proizvođača kojom se potrošaču garantuju veća prava od onih propisanih Zakonom. Dokumentacija za ostvarivanje prava po osnovu garancije se obično nalazi u originalnom pakovanju proizvoda.


Za uređaje za koje proizvođač ne nudi posebne pogodnosti, Danik Trade doo ili www.kancelarijskimaterijal.rs nisu u obavezi da izdaju garantni list.

VI VANSUDSKO REŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje.

Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu.

Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

 • u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;

 • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;

 • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;

 • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;

 • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača. Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.



VII POVRAĆAJ NOVCA
Povraćaj novca se vrši isključivo na tekući račun kupca, a isplata u gotovini nije moguća.

Jednostrani raskid

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor. Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe. Kupac gubi pravo na jednostrani raskid ako uz izričitu saglasnost potrošača, trgovac započne pružanje usluge pre isteka vremena u kome je dozvoljen jednostrani raskid ugovora.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 6/2016) kupovina putem internet prodavnice kancelarijskimaterijal.rs smatra prodajom na daljinu.Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.U slučaju odustaka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.Kupac je u obavezi da zahtev za odustanak od ugovora pošalje na e-mail adresu office@daniktrade.rs sa svim podacima vezanim za povrat novca.Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac/izjavu o odustanku koju je prethodno dobio kao link unutar mail-a prilikom preuzimanja njegove porudžbine. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod više nije moguće vratiti prodavcu.Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju u originalnom i neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti račun-otpremnica koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu, kao i odštampana uredno popunjena dokumentacija prethodno poslata na e-mail adresu iz porudžbine radi povrata novca.Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje novca i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema obrasca/izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.Troškove vraćanja robe i novca – direktni troškovi, snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Kupac plaća iznost poštarine po zvaničnom cenovniku i uslovima kurirske službe AKS koje možete videti na sledećim stranicama

 

CENOVNIK   

OPŠTI USLOVI  

Poštarinu plaćate gotovinom AKS kuriru koji bude preuzimao robu za zamenu.

https://www.kancelarijskimaterijal.rs/OBRAZACZARASKIDUGOVORA.pdf


VIII POVRAĆAJ KUPLJENE ROBE
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene, snosi kupac.



OBAVEZNO PROVERITE SASTAV PAKETA ČIM GA PREUZMETE OD KURIRSKE SLUŽBE I ODMAH PRIJAVITE EVENTUALNE NEDOSTATKE!


U nekim slučajevima kada fali neki artikal ili niste dobili odgovarajući proizvod, odmah po prijemu paketa pozovite call centar na 011/343-2971 i prijavite nedostatak.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju. U suprotnom nećemo primiti paket.



Hvala na poverenju

Danik Trade doo

www.kancelarijskimaterijal.rs


Pun naziv pravnog subjekta: DANIK TRADE D.O.O.
Poštanska adresa: Matice srpske 72g, 11160 Beograd
Delatnost i šifra delatnosti: 47.90 Nespecijalizovana trgovina na veliko

Matični broj: 06919502

Poreski broj (PIB) 100836173

PEPDV 135181660

Web adresa: www.kancelarijskimaterijal.rs
Kontakt telefon: 011/ 3432-971
Kontakt e-mail: office@daniktrade.rs